خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

چشم هایی که خدا را نبیند دو گودال مخوف است که بر صورت انسان دهن باز کرده است.

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

زمانی که افکار ناامید کننده در حال درهم کوبیدن شماست لبخندی بزنید و خــــــدا را بخاطر زنده بودنتان شکــــــــــــــــر کنید.

آسمان چشـــــــــم های آبی خداست نگران همیشه ی من و تو......

پیام های کوتاه
بایگانی

دوست فقط خداست

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ

سهراب به بلندا بنگر...

به بلندایی عظیـــــم....به افق هایی پر از " نور و امید "...

و خودت خـواهی دید و خودت خـواهی یافت...خانه دوست کجــاست !!!...

خانه دوست در آن قلب پر از نــــور خداست و فقط دوست " خـــــــــداست"....

  • یه دوست

نظرات  (۵)

  • سید حسین seyad
  • سلام
    به به عالی
    خانه دوست در آن قلب پر از نــــور خداست و فقط دوست " خـــــــــداست"....
    به به
    چه لطافتی، چه ذوقتی، . . .
  • محمد جواد ابراهیمی
  • یا حبیب من لا حبیب له
    و فقط دوست خداست :)
    یا حبیب من لا حبیب له
    یا رفیق من لا رفیق له
    جوشن کبیر
  • ام اسی خوشبخت
  • حقا که درست گفتید، دوست خداست ، حق نگهدارتون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">