خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

چشم هایی که خدا را نبیند دو گودال مخوف است که بر صورت انسان دهن باز کرده است.

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

زمانی که افکار ناامید کننده در حال درهم کوبیدن شماست لبخندی بزنید و خــــــدا را بخاطر زنده بودنتان شکــــــــــــــــر کنید.

آسمان چشـــــــــم های آبی خداست نگران همیشه ی من و تو......

پیام های کوتاه
بایگانی

خیلیا رو دیدم که اینجوری میگن...

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ

بعضیا هستن وقتی میخوان حالا به شوخی یا جدی به کسی ناسزا بگن،میگن " تو روحت، ای تو اون روحت و ..."

توهین به روح در واقع توهین مستقیم به خود خداست تاکید میکنم توهین مستقیم به خود خدا....چون روح از آن خداست، روح مال خداست.

 

  • یه دوست

نظرات  (۲)

از این زاویه نگاه نکرده بودم واقعا
خوب این شکی نیست که ازآنخداست
همهچیزازان خداست
ولی خود خدا بعضیا روکه افریده خودشم بودند خودش لعن کرد
مثلا ابولهب یا شیطان و اینا
حفتون کاملا قبول ولی جای بحث و استدلال بیشتری داره
پاسخ:
درست میفرمایید من دربارش بیشتر میپرسم بهتون اطلاع میدم

  • علیرضا هوشمند جانباز و خادم ایثارگران
  • دعا بسیار مجرب برای شفای مریض 

     

    با سلام/ با خبر شدیم  مدیر ارزشمند و گرانقدر وبلاگ سنگر حجاب و عفاف فاطمی  به علت بیماری در حال مداوا می باشد.

     

    برای سلامتی  کامل ایشان  لطفا  تعداد صلوات خود را در قسمت نظرات اعلام کنید.


    با سپاس فراوان خادم شما بزرگواران هوشمند   


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">