خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

چشم هایی که خدا را نبیند دو گودال مخوف است که بر صورت انسان دهن باز کرده است.

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

زمانی که افکار ناامید کننده در حال درهم کوبیدن شماست لبخندی بزنید و خــــــدا را بخاطر زنده بودنتان شکــــــــــــــــر کنید.

آسمان چشـــــــــم های آبی خداست نگران همیشه ی من و تو......

پیام های کوتاه
بایگانی

عرض تسلیت بانو با کمی تاخیر...

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۰ ب.ظ

السلام علیک یا فاطمه الزهــرا (س)

سلام مادرجان؛ امیدوارم تاخیرم را بابت عرض تسلیت خدمتتون بپذیرید و منو در غم خودتون شریک بدونید.

مادر جان خدا لعنت کند کسی را که بعد از پیامبر(ص) به روی شما دست بلند کرد؛ خدا لعنت کند دشمنان شما را...

 

  • ۹۴/۰۹/۱۹
  • یه دوست

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز خوبی؟ منم مثل تو تو بیان وبلاگ داشتم اما از سرعت کم و امکانات پایین پولی خسته شدم
تو گوگل گشتم دنبال یه وبلاگدهی خوب که چشمم به بین بلاگ خرد از همه لحاظ امکاناتش بیشتر از بیان
من که گفتم نصف عمرم هدر رفته تو بیان حالا دارم یه سایت اختصاصی کار میکنم
بیا اونجا منم سایت دارم بهت کمک میکنم
http://nex2tafrih.binblog.ir/
پاسخ:
سلام ممنون
خودم توی لوکس بلاگ دارم روی وبم کار میکنم ممنون از راهنماییتون و البته از بیان هم راضیم.