خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

چشم هایی که خدا را نبیند دو گودال مخوف است که بر صورت انسان دهن باز کرده است.

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

زمانی که افکار ناامید کننده در حال درهم کوبیدن شماست لبخندی بزنید و خــــــدا را بخاطر زنده بودنتان شکــــــــــــــــر کنید.

آسمان چشـــــــــم های آبی خداست نگران همیشه ی من و تو......

پیام های کوتاه
بایگانی

آنکس که . . .

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱ ب.ظ


آنکس که بداند و بداند که بداند *** خود را به بلندای سـعادت برساند

آنکس که نداند و بداند که نداند *** لنگــ لنگـان خرک خویش به مقصد برساند

آنکس که بداند و نداند که بداند *** سخـت است ولی باز به مقصد برساند

آنکس که نداند و نـخواهد که بداند *** حیفـــ است چنین جـانوری زنده بماند   

 

  • یه دوست

نظرات  (۱)

  • ام اسی خوشبخت
  • سلام
    هر بار که این شعر رو میشنوم دنبال جایگاه خودم تو این شعر میگردم
    پاسخ:
    سلام
    من که فکر کنم دومی باشم...ان شاالله که شما جزو اولی هستید :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">