خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

چشم هایی که خدا را نبیند دو گودال مخوف است که بر صورت انسان دهن باز کرده است.

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

زمانی که افکار ناامید کننده در حال درهم کوبیدن شماست لبخندی بزنید و خــــــدا را بخاطر زنده بودنتان شکــــــــــــــــر کنید.

آسمان چشـــــــــم های آبی خداست نگران همیشه ی من و تو......

پیام های کوتاه
بایگانی

حــدیــث قـــدسی

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۵ ب.ظ

بنده ی من بر من پشت کرده ای ...

در حالی که اگر میدانستی  چقدر دوستت دارم و چقدر چشم به راه آمدنت هستم

بند بند وجودت  از شدت شوق پاره  می شد [حدیث قدسی]

 

منبع:ܓ✿ حرفهایی از جنس خدایی ^_^

  • یه دوست

نظرات  (۳)

  • یه بنده ی خدا
  • سلام.

    ممنون که آدرس جدیدتون رو برام گذاشتید.

    امیدوارم اینجا هم شروع خوبی داشته باشید.

    موفق باشید.

    پاسخ:
    سلام مرسی که اومدین شماهم موفق باشید
    بد بنده هایی برای خدا هستیم!
    هنوز وتا همیشه به همین یک آیه دل خوشم
                                                بندگانم را آگاه کنید
                                                                 که من بخشنده ی مهربانم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">