خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

چشم هایی که خدا را نبیند دو گودال مخوف است که بر صورت انسان دهن باز کرده است.

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

زمانی که افکار ناامید کننده در حال درهم کوبیدن شماست لبخندی بزنید و خــــــدا را بخاطر زنده بودنتان شکــــــــــــــــر کنید.

آسمان چشـــــــــم های آبی خداست نگران همیشه ی من و تو......

پیام های کوتاه
بایگانی

به نام خدای بخشنده و مهربان

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ب.ظ
حضرت موسی در کوه طور در مناجات خود عرض کرد:یا اله العالمین <ای خدای جهانیان>...!

جواب آمد:لبیک.

سپس عرض کرد:یا اله الفاضله <ای خدای نیکوکاران>...!

جواب شنید:لبیک.

سپس عرض کرد:یا اله المطیعین <ای خدای اطاعت کنندگان>...!

جواب شنید:لبیک.

سپس عرض کرد:یا اله العاصین <ای خدای گنهکاران>...!

این دفعه سه بار شنید:لبیک!لبیک!لبیک!

حضرت موسی عرض کرد: حکمتش چیست که این دفعه سه بار شنیدم که فرمودی لبیک؟!

به او خطاب شد:

عارفان به معرفت خود٬نیکو کاران به کار نیک خود٬و مطیعان به اطاعت خود اعتماد دارند ولی....

گنهکاران جز به فضل من پناهی ندارند....

اگر از درگاه من نا امید گردند به کجا پناه ببرند؟؟؟!

  • یه دوست

نظرات  (۱)

یا اله العاصین
عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">