خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

چشم هایی که خدا را نبیند دو گودال مخوف است که بر صورت انسان دهن باز کرده است.

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

زمانی که افکار ناامید کننده در حال درهم کوبیدن شماست لبخندی بزنید و خــــــدا را بخاطر زنده بودنتان شکــــــــــــــــر کنید.

آسمان چشـــــــــم های آبی خداست نگران همیشه ی من و تو......

پیام های کوتاه
بایگانی

تا ابد دور از شیطان

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ
امام صادق-علیه السلام-فرمودند:

خود شیطان گفته که پنج گروه هستند که من هیچ چاره و ورودی به آن ها ندارم و غیر از این پنج گروه بقیه راه فرار ندارند....این پنج گروه عبارتند از: 

گروه اول:کسانی هستند که با نیت خالص به خدا پناه می برند و در تمام امورشان به خدا توکل می کنند.

یعنی اعتماد به خدا....

گروه دوم:کسانی هستند که خدا را در روز و شب تسبیح می گویند.

یعنی یاد خدا....

گروه سوم:کسانی هستند که برای برادر مومنشان همان را می پسندند که برای خودشان می پسندند.

گروه چهارم:کسانی هستند که ناسپاسی نمی کنند هنگام ورود مصیبت.

گروه پنجم:کسانی هستند که به تقدیر الهی راضی هستند.

.........................................................

جزو این گروه ها شدن ظاهرا ساده است ولی اگه حواسمون نباشه حتی نمیتونیم عضو یکیشون هم باشیم.

همه حواسا جمع تا انشاالله شیطان نتونه حتی یه قدم هم بهمون نزدیک بشه.........

  • یه دوست

نظرات  (۱)

  • بروبکس بهشت
  • سلام
    نمیدونم چرا نمیتونم لینکتون کنم ؟
    شرمنده ببخشید تروخدا
    لینک و حذف کنید
    پاسخ:
    سلام اشکالی نداره من لینکتون رو حذف نمیکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">