خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

چشم هایی که خدا را نبیند دو گودال مخوف است که بر صورت انسان دهن باز کرده است.

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

زمانی که افکار ناامید کننده در حال درهم کوبیدن شماست لبخندی بزنید و خــــــدا را بخاطر زنده بودنتان شکــــــــــــــــر کنید.

آسمان چشـــــــــم های آبی خداست نگران همیشه ی من و تو......

پیام های کوتاه
بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۳ ب.ظ
مولا جانم سلام...پدر جانم سلام
پدر جانم، جانم به لبم رسیده...
میخوام براتون از دلم بگم... که شکسته... پدرجان...باباجان جز کربلا چیزی مرحم دل شکستم نیست...
پدر جانم... مولا جانم، هیچ وقت از اینکه بابا ندارم شکایتی نکردم
ولی حالا شکایت دارم
من شکایت دارم از بابا نداشتن... چون سنگ شده جلو پام برای کربلا...
ولی پدر جان مگه نه اینکه شما پدر همه ی یتیمان هستین؟؟؟
و مگه این جز اینه که من بی بابا نیستم و پدری به بزرگی و خوبی شما دارم؟؟؟
... باباجان منو کربلا میبرین؟؟
بابا جان میدونم که فقط شما میتونی مرحم دلم رو بهم بدین...
بابایی شنیدم لیست خوشبختا رو خانم جان امضا میکنن...
میشه شما سفارش این دختر ناخوندتون رو بکنید...سفارش دختری که لیاقت نوکریتون رو هم نداره چه برسه به دختریتون رو...
بابایی سفارشم رو به خانم جان میکنید؟؟؟
آخه میدونم خانم جان رو حرف علی" مولا و امامشون،همسرشون، عزیزترینشون"، حرف نمیارن...
بابایی میدونم اگه شما سفارشم رو بکنید مشکلات حل میشه و راهی میشم...
بابایی سفارش این دختر بیچارتون رو میکنید؟؟؟؟؟؟
بابا جونم میشه لطف کنید پیغامم رو به خانم جان بگید؟؟؟
.....میدونم حرف از دهنم بیرون نیومده خانم جان میدونن چی میخوام بگم اما پیغام یه بیچاره ی دلشکسته از دهان مبارک امیرالمومنین به خانم جان برسه یه چیز دیگه است...
باباجان التماس میکنم به خانم جان بگین نرجس گفته :
( مادر جان گدا نمی خواهی؟
دختر بــی وفــا نمی خواهی؟
کاش میشد ز مـن سوال کنی
دخترم کربــــلا نمی خواهی؟
خانم جان به خدا دلم داره برا کربلا پر میکشه...برا بین الحرمین پر میکشه...برا شش گوشه که حال و هواشو فقط و فقط از دهن دیگران شنیدم بخدا که دلم پر میکشه...
خانم جان بخدا این دل دیگه نمیتونه تحمل کنه...میدونم من چیزی در بساط ندارم که بخاطرش منو کربلا بفرستین بخدا میدونم که لیاقت کربلا رو ندارم اینم میدونم که نامه ی اعمالم فقط با رنگ سیاه گناهانم پر شده ولی خانم جان از بزرگی و مهربانی و لطف و کرم شما هم اطلاع دارم...
خانم جان توی لیست خوشبختا اسم من بدبخت رو هم از بزرگیتون بنویسید بهتون التماس میکنم خانم جان...)
باباجانم میدونم که خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی بدم ولی اینجور که شنیدم باباها از خطای دخترشون میگذرن...
میدونم که همیشه از خطاهام گذشتین...بابایی من قول دادم بهتون خوب باشم و برای قولی که دادم،دارم تمام تلاشم رو میکنم و تو این راه مطمئنم بدون کمک شما به هیچ جا نمیرسم...
بابا جان خیلی خیلی دوستون دارم و قلبم سرشار از محبت شماست؛قلبم رو به دست شما سپردم...بابا جان اجازه ندید هیچ چیز جز محبت و عشق به شما و ائمه (ع) به قلبم وارد بشه...
مولاجان مثل همیشه درحقم پدری کنید.

  • ۹۴/۰۸/۱۳
  • یه دوست