خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

خدای من

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

چشم هایی که خدا را نبیند دو گودال مخوف است که بر صورت انسان دهن باز کرده است.

وقتی خــــــــدا هست هیچ دلیلی برای ناامیدی نیست.

زمانی که افکار ناامید کننده در حال درهم کوبیدن شماست لبخندی بزنید و خــــــدا را بخاطر زنده بودنتان شکــــــــــــــــر کنید.

آسمان چشـــــــــم های آبی خداست نگران همیشه ی من و تو......

پیام های کوتاه
بایگانی

درخت محبوبه در بهشت

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ

رسول خدا(ص) فرمودند: در بهشت درختی است که آن را محبوبه گویند.

میوه ی آن درخت از انار کوچکتر، از سیب بزرگتر، سفیدتر از شیر، شیرین تر از عسل و نرم تر از مسک است، و از آن میوه کسی نمی خورد مگر اینکه هر روز مداومت نماید به گفتن ( اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و سلّم )

  • یه دوست

نظرات  (۲)

سلام دوست گرامی....

خواندن حدیث شریف کساء برای طلب حاجت در اولین جمعه ماه صفر

پیامبر (ص) قسم یاد کرد اگر میان پیروان ما طالب حاجتی باشد، خدا به واسطه خواندن حدیث کساء در اولین جمعه ماه صفر آن را برآورده میکند ان شاءالله ...

من که این خبرو بهت دادم منو تو دعاهات فراموش نکن خواهش میکنم ....بگو حضرت زهرا خودت واسطه شو و خدا حاجت دلشو بده  
پاسخ:
سلام باشه چشم حتما میخونم ممنون که بهم خبر دادی
منم محتاج دعای شماهام....ان شاالله که همه حاجت روا بشیم با واسطه خانم جان
با اجازه منتشر میکنم این خبر رو
اللهم صلعلی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ان شاءالله زود به خواسته دلتون خصوصا کربلا برسید به حق این5تنی که در حدیث کسا نام برده شده اند
پاسخ:
ان شاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">